Vlogi

/Vlogi/
17 10, 2017

Läsnäolon lisääminen asiakasviestinnässä

By | 2017-10-17T16:15:54+00:00 lokakuu 17th, 2017|Livelähetys, Sosiaalinen media, youtube, youtube live|0 Comments

Yrityksen läsnäolo internetissä on välttämättömyys nykypäivänä. Sosiaalisessa mediassa mukanaolo tuo yritykselle muitakin hyötyjä kuin välttämättömän mukana olemisen yritystä koskevissa keskusteluissa: se tarjoaa loistavan kanavan markkinoida omaa osaamistaan sekä tutkia omien kohderyhmien kiinnostuksen aiheita ja täten kohdentaa markkinointia sekä tarjoomaa oikeaan suuntaan ja valita oikeat keinot lähestyä potentiaalisia asiakkaita. Sosiaalisen median ja internetin kautta saadaan huomattavasti [...]

27 09, 2017

Miksi Webinaari on hyödyllinen yrityksesi liiketoiminnalle

By | 2017-09-27T09:51:24+00:00 syyskuu 27th, 2017|Webinaari, Webinaarin järjestäminen, Webinaariohjelmisto|0 Comments

Webinaari on verkossa tapahtuva seminaari, jonka osaanottajat voivat sijaita fyysisesti kaukana toisistaan. Webinaari tarjoaa yrityksille monenlaisia hyötyjä, joita perinteiset seminaarit eivät pysty tarjoamaan. Osallistuminen ei vaadi paikan päälle tulemista. Webinaaria voi katsoa sen esitysajankohtana verkossa mistä päin maailmaa tahansa ja siitä muodostuvan tallenteen voi katsoa myös jälkikäteen. Seuraavassa käsittelemme webinaarien hyötyjä. Webinaarin tavoitettavuus Webinaarin hyötyihin kuuluu [...]

29 05, 2017

Hukkaotokset ja möhläykset voivat lisätä yrityksesi suosiota

By | 2017-05-29T14:26:25+00:00 toukokuu 29th, 2017|Sosiaalinen media, Videokuvaus, Videomarkkinointi|0 Comments

Tiedät varmaan elokuvien lopputekstien aikana pyörivät epäonnistuneet kohtaukset hassuine inhimillisine näyttelijäsuorituksineen? Nämä niin sanotut hukkaotokset ovat monille elokuvan parasta antia tai ainakin viihdyttävä lisä, joka paljastaa ammattilaisten inhimillisemmän puolen. Näitä samoja möhläyksiä tapahtuu kaikkia videoita kuvatessa, ja usein ne poistetaankin viimeistään editointivaiheessa, jotta ne eivät päätyisi valmiiseen tuotteeseen. Näiden hukkaotoksien hyödyntämisessä piilee kuitenkin mahdollisuus: Ne [...]

22 05, 2017

360 astetta avaavat uuden maailman videoille

By | 2017-05-22T15:32:50+00:00 toukokuu 22nd, 2017|360 asteinen video, Livevideo, Videomarkkinointi, Videon striimaus|0 Comments

Kiehtova, mukaansatempaava ja osallistava – kolme tapaa kuvata 360 asteista videota. 360 astetta ovat saapuneet ryminällä videoihin, sosiaalisen median palveluihin ja isojen brändien markkinointiin uusien videokameroiden mahdollistamana. Yksi 360 asteen kuvan mahdollistama kamera on Orah 360, joka löytyy myös Reload Median valikoimista. 360 astetta lisää videosisältöösi Verrattain uudesta teknologiasta on innostunut myös Facebookin toimitusjohtaja Mark Zuckerberg, [...]

16 05, 2017

Live-striimaus, ja sen yllättävät käyttömahdollisuudet

By | 2017-05-16T13:11:17+00:00 toukokuu 16th, 2017|Facebook live, Livelähetys, Livevideo, Striimaaminen, Videon striimaus, Webcast|0 Comments

Videoiden merkitys on vain kasvanut ajan saatossa. Ne helpottavat kuluttajien huomion saamista, ja pitävät huomion saamisen jälkeen katsojan otteessaan. Etenkin live-striimaus on kasvavan suosittu työkalu yrityksille puhutella suoraan katsojiaan, ja lisätä tietoisuutta halutusta aiheesta. Samanaikaisesti muistuttaen yrityksen brändistä mielikuvituksisilla tavoilla. Eri sosiaalisen median järkäleet ovat heränneet nousevaan trendiin tarjoten omia palveluitaan. Jaa livetapahtumia yleisösi kanssa Täten [...]

5 05, 2017

Virtuaalikamera Orah 360 Reload Medialle

By | 2017-05-05T14:51:36+00:00 toukokuu 5th, 2017|360 asteinen video, Facebook live, Striimaaminen, Videon striimaus, virtuaalikamera, Virtuaalitodellisuus, youtube, youtube live|0 Comments

Nyt se on täällä! Virtuaalikamera Orah 360 saapui ensimmäisten joukossa Suomeen Reload Medialle. Kamera on samantien asiakkaidemme käytössä erityyppisiin kuvauksiin. Erityisen hyvin kamera sopii tapahtumien kuvaamiseen, sekä lyhyiden "sneak-peak"- pätkien tarjoamiseen kävijöiden houkuttelemiseksi tapahtumiin. Yleisesti voidaan todeta 360-kameroiden koostuvan useasta eri puolille kuvaavista videokameroista. Näiden kuvaamat pätkät yhdistetään yhdeksi videoksi, jota voidaan katsella joko mobillilaitteilla tai virtuaalilaseilla. [...]

26 04, 2017

Onko video uusi kuva? – Videoissa mahdollisuuksia yritysviestintään

By | 2017-04-26T15:32:31+00:00 huhtikuu 26th, 2017|Facebook live, Livelähetys, Livevideo, Striimaaminen, Uncategorized, Videokuvaus, Videon striimaus|0 Comments

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa - kuten perinteinen sananlasku toteaa. Kuvan mahdollisuudet tapahtumien ja tunteiden kuvaamiseen yhdestä perspektiivistä on usein tehokkaampi kuin mihin pelkkä teksti pystyy. Kuva ei tietenkään poista tekstimuotoisen ilmaisun tarvetta mihinkään, mutta kuvan antaman vaikutelman muodostaminen voi hyvinkin vaatia sen tuhat sanaa. Jos tekstin ajatellaan herättävän lukijansa mielikuvituksen luomaan mielikuvia kertomuksesta, [...]

20 04, 2017

Webcast ja videot viestinnän välineinä

By | 2017-04-20T11:01:57+00:00 huhtikuu 20th, 2017|Striimaaminen, Videon striimaus, Webcast, Webinaari, Webinaarin järjestäminen|0 Comments

Webcasting ja videot tarjoavat huomattavia etuja yrityksen viestinnässä. Videoviestintä auttaa tavoittamaan katsojia syvemmällä tasolla kuin perinteinen media ja välittää viestejä tehokkaammin. Videot tarjoavat mahdollisuuden tuoda yrityksen persoonallisuuden esiin ja esittää tuotteet sekä palvelut realistisemmalla tasolla. Videot myös tehostavat yrityksen ja sen tarjooman brändäystä. Tapahtumien videointi tarjoaa osallistumismahdollisuuden sellaisillekin henkilöille, joiden ei muuten olisi mahdollista päästä [...]

6 04, 2017

Hyvän vlogin tunnusmerkkejä

By | 2017-04-06T15:05:25+00:00 huhtikuu 6th, 2017|Uncategorized, vloggaajia, vloggaus|0 Comments

Hyvän vlogin tunnuspiirteet ovat jossain määrin aina yksilölliset: mikä toimii yhdellä ei sitä välttämättä tee toisella. Joitakin yhteneväisyyksiä hyvistä yksilöistä kuitenkin tuntuu löytyvän. Käsittelemme alla näitä seikkoja hiukan tarkemmin. Vlogin sisältö Hyvässä vlogissa on kiinnostava sisältö. Mielenkiintoinen sisältö vetää ihmisiä puoleensa ja tämän vuoksi vlogi voi saavuttaa suuren määrän seuraajia. Periaatteessa aihe voi olla mikä hyvänsä [...]

30 03, 2017

Näin luot yrityksellesi videostrategian

By | 2017-03-30T12:01:56+00:00 maaliskuu 30th, 2017|Uncategorized|0 Comments

Hyvä, olet päättänyt hyödyntää videoiden mahdollisuuksia yrityksesi viestinnässä ja markkinoinnissa! Hienoa, ensiaskel parempaan viestintään ja markkinointiin on siis tehty. Seuraava tehtäväsi on miettiä, millä tavoin videota voi tehokkaimmin hyödyntää, jotta yrityksesi saa niistä kaiken irti. Tehokkaan videostrategian muodostamisessa vaaditaan ainakin seuraavien seikkojen määritys: 1. Tavoitteet Kuten kaikessa suunnittelussa, tärkeintä on miettiä mitkä ovat tavoitteesi. Mieti [...]