AREX laskurahoituspalvelu lanseerattiin alkuvuonna 2015 Helsingin Kaisaniemessä HUB13:sta. Laskurahoitupalvelu lanseerattiin koko maahan yhdellä lanseeraustilaisuudella, jolloin myös Pohjois-Suomen kohderyhmä pystyttiin huomioimaan. Reload Median tehtävänä oli vastata tilaisuuden videoinnista, videotuotannosta sekä striimata AREXin lanseeraus ympäri Suomen HD-tasoisena. AREXin asiakkaina toimivat suomalaiset yritykset, sekä suomalaiset taloushallinnon tai toiminnanohjauksen ohjelmistotoimittajat sekä tilitoimistot.

Laskurahoituspalvelu ja digitalisoituminen

AREX on laskurahoituspalvelu, jossa yhdistyy luovasti digitalisoituva teknologia sekä rahoitusmarkkinat. Laskurahoituspalvelun tarkoituksena on auttaa pk-sektorin yrityksiä rahoittamaan helposti omaa toimintaansa tarjoamalla helppo, omaehtoinen laskurahoituspalvelu myyntisaatavien rahoittamiseen. AREX toimii markkinapaikkana myyntisaataville sekä tarjoaa kustannustehokkaan kanavan myyntisaatavien rahoittamiseen kun verrataan perinteisiin factoring-rahoituksen vaihtoehtoihin.

Lanseeraustilaisuuden striimaus

Oli pelkästään luonnollista, että rahoitussektorin mullistava laskurahoituspalvelu lanseerattiin sekä perinteisenä lanseeraustilaisuutena, että striimauksena. Tilaisuus tarjottiin striiminä, johon kuka tahansa kutsulinkin saanut pääsi seuraamaan täysin reaaliaikaisesti lanseerausta. Verkossa sisältöä seurasi ihmiset ympäri Suomea ja pystyivät ottamaan osaa lanseeraukseen myös Twitterissä sekä Striimarin kautta esittämällä kysymyksiä. Lanseerausten hyödyntämisessä onkin tärkeää huomioida se miten kohderyhmä voi kommentoida ja ottaa osaa tilaisuuteen helposti ja vaivattomasti.

Lisätietoa AREX laskurahoituspalvelusta.